Brev:
Bilferie til Italien med pige på 8 mdr.
26. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Bilferie til Italien med pige på 8 mdr.
Hej.
Vi planlægger at køre i egen bil til Italien med vores datter på knap 8 mdr. Vi vil dele turen op over tre dage, og skal køre max 6,5 time om dagen. Vi tænker at holde pause en halv times tid ca. hver anden time.
Er dette forsvarligt- eller er det for meget for hende?
Mht autostol har vi nu en lejet babystol fra Jalsøe. Ville det være bedre hvis vi købte en anden/bedre stol til hende inden turen.? Og hvad skal det i givet fald være for en type?